منو

گروه مدرن کاران تکنیک

گروه فنی مهندسی مدرن کاران تکنیک با بیش از 18 سال سابقه درخشان،  از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که در زمینه ماشین های اداری دوره های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته اند. این مرکز توسط مدیرانی اداره می شود که با هدف جلب رضایت مشتری،  بطور مستمر به بررسی نیازهای کاربران و مشتریان می پردازند و در یک محیط کاملا حرفه ای اطمینان خاطر را برای آنها به ارمغان می آورند. در همین راستا مدرن کاران اقدام به واحد بندی این مرکز کرده تا مشتریان وکاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیرات در واحدهای تخصصی دریافت کنند.

مشاوره

در بخش مشاوره با شناخت و آگاهی کامل از توان و ظرفیت دستگاه های مختلف از قبیل کپی،  پرینتر، فکس، اسکنر، فیش پرینت، کاغذ خرد کن و  کاربران با توجه به نیازمندی هایشان برای خریدی بهتر و با صرفه راهنمایی می شوند.

فروش

در بخش فروش انواع ماشین های اداری آکبند و استوک اروپایی A+، انواع لپ تاپ و کامپیوتر و لوازم و قطعات آن به صورت کاملا اورجینال با خدمات پس از فروش و گارانتی مدرن کاران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تعمیرات

در بخش تعمیرات و سرویس و نگهداری  ماشین های اداری گروه مدرن کاران آماده است تا به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به ارائه خدمات در زمینه انواع ماشین های اداری (دستگاه های کپی،  پرینتر، فکس، اسکنر)،  لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم مصرفی و قطعات آنها بپردازد. در این بخش کیفیت ارائه خدمات و جلب رضایت مشتری از الویت های اساسی ما بوده و با شناخت و آگاهی از دغدغه مشتریان در این زمینه،  در صدد تامین خواسته و آرامش خاطر شما هستیم و خواهیم بود.

جدای از این ها، تعمیرات تخصصی و رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی این دستگاه ها در کوتاه ترین زمان، با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه همراه با گارانتی مدرن کاران انجام می گیرد. اگر از جمله کاربران حساسی هستید که معتقدید پس از تعمیر نمی توان به دستگاه اعتماد کرد،  خاطر نشان می کنیم که پس از دریافت خدمات ما حتما نظرتان تغییر خواهد کرد.

در ادامه بخشی از خدمات گروه مدرن کاران تکنیک را بیان می کنیم :

  ارائه  مشاوره و راهنمایی جهت خرید و خدمات انواع دستگاهها

  فروش انواع ماشین های اداری آکبند و استوک اروپایی A+ به همراه گارانتی و پشتیبانی

  فروش انواع لپ تاپ نو و استوک اروپایی و کامپیوتر و لوازم و قطعات آن با گارانتی معتبر و تضمین اصالت آن

   فروش قطعات  و لوازم جانبی انواع کامپیوتر و لپ تاپ

   فروش قطعات اورجینال برندهای مختلف کپی، پرینتر،  فکس،  اسکنر و

   عیب یابی و تعمیر قطعات مکانیکی و بردهای الکترونیکی انواع ماشین های اداری با برندهای مختلف

   تعویض قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی ماشین های اداری با نمونه های اصل و اورجینال

   تعمیر و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری  انواع لپ تاپ و کامپیوتر

   نصب و راه اندازی انواع دستگاههای کپی،  پرینتر، فکس، اسکنر،  پول شمار،  کاغذ خرد کن و ….

   سرویس دوره ای انواع ماشین های اداری توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه

سخن پایانی

 

 ¨ تعمیر انواع ماشین های اداری  و سیستم های رایانه ای نیاز به تخصص و مهارتی دارد که در طول سالیان دراز با تعمیر انواع دستگاههای مختلف و همچنین شرکت در دوره های آموزشی معتبر داخلی و بین المللی  و روزآمد سازی آن  به دست آمده باشد. ما در گروه مدرن کاران به این نتیجه رسیده ایم که تعمیرات باید تخصصی شود به همین دلیل با مدیریت یکی از برترین تکنسین های ایران بر آنیم تا بصورت کاملا حرفه ای به تعمیر تخصصی انواع دستگاههای مشتریان بپردازیم.

¨  تعمیرات تخصصی انواع ماشین های اداری در این گروه کار رقابت را برای  رقیبان سخت تر کرده است چرا که همیشه با تمهیداتی که در نظر دارد در صدر تعمیرات ماشین های اداری ایران جایگاه خود را تثبیت کرده است.

با تقدیم احترام

گروه فنی مهندسی مدرن کاران

مهندس احسان نیک ضمیر

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی مدرن کاران
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی مدرن کاران